Surron
Surron Light Bee X
- Light Bee X
Opis
- Duża moc elektrycznego motocykla terenowego w kompaktowym wydaniu
- Terenowe zawieszenie najwyższej klasy
- Ekologiczny, elektryczny motocykl terenowy
Elektryczne Cross Surron Light Bee X to uosobienie przygody, dobrej zabawy i odpowiedź na potrzeby tych, którzy uwielbiają adrenalinę i bliskość natury. Niewielkie rozmiary i waga wynosząca zaledwie 47 kilogramów tworzą harmonijną całość z mocnym silnikiem, wytrzymałą ramą i wybitnym zawieszeniem sprawiając, że każda wycieczka poza szlak dostarczy mnóstwa radości. Poczuj dreszcz emocji podczas wyprawy w głąb lasu i przekonaj się, że niewielki elektryczny cross poradzi sobie nawet z największymi wyzwaniami. Surron Light Bee zapewnia ogrom frajdy i wrażeń. Łatwość z jaką się go prowadzi i niewielka masa sprawiają, że doskonale nada się na początek przygody z jazdą terenową. Jednocześnie jakość wykonania pozwala na wyczerpujące treningi jazdy terenowej.
Jazda terenowa, skoki, wheelie, sztuczki i wiele, wiele innych - Surron Light Bee nie boi się wyzwań. Dzięki zawieszeniu Intersect T, czyli konstrukcji własnej Surrona, jazda nawet w najtrudniejszych warunkach jest niezwykle pewna. Posiadając wzorowe wyważenie płynności pracy zawieszenia i przyczepności, ten cross elektryczny pozwala zarówno na wspaniałą, pełną adrenaliny rekreację, jak i na wyczynowe treningi! Surron nie bez przyczyny szczyci się zawieszeniem Intersect T. Idealnie odmierzony skok, możliwość regulacji amortyzatora, progresywna kompresja i najwyższej jakości komponenty dostarczane przez firmę DNM sprawiają, że motocykl zachowuje się niezwykle pewnie w każdych warunkach.
Niewielkie rozmiary i masa Light Bee mogą być mylące - ten maluch potrafi zasuwać! Już od pierwszych chwil za kierownicą poczujesz, że elektryczny cross mocy ma pod dostatkiem, a dzięki niezwykłej zwinności łatwo jest nim manewrować w każdych warunkach. Jazda w terenie, podjeżdżanie pod naprawdę strome wzniesienia, skoki, wheelie i inne sztuczki - wszystkie te rzeczy są w Twoim zasięgu od pierwszych chwil za kierownicą. Silnik Surrona Light Bee nie tylko dostarcza dużo mocy, ale robi to niezwykle szybko - maksymalny moment obrotowy dostępny jest w mgnieniu oka. Dzięki temu pojazd jest niezwykle dynamiczny, doskonale nadaje się do jazdy technicznej i wykonywania rozmaitych trików, a jeśli będzie trzeba podjedzie pod zbocza mające powyżej 45 stopni pochylenia. Jeden mały cross elektryczny, a tak wielkie możliwości!
Dzięki ekologicznemu, elektrycznemu napędowi Surron Light Bee sprawia, że możesz być bliżej natury niż kiedykolwiek wcześniej. Cichy, nieemitujący spalin cross elektryczny o fenomenalnych właściwościach terenowych pozwoli Ci bez problemu pokonać każdą przeszkodę jednocześnie nie hałasując i pozwalając na wjazd tam, gdzie spalinowe motocykle nie dojadą. Z Surronem Light Bee możesz przeżyć więcej, dojechać dalej i przy tym mieć pewność, że Twoje przygody odbywają się w zgodzie ze środowiskiem naturalnym. Brak hałasu sprawia, że cross elektryczny nie niepokoi zwierząt, a brak emisji spalin w oczywisty sposób ma pozytywny wpływ na atmosferę. Poznaj już dzisiaj ekologiczny, elektryczny motocykl dla wszystkich tych, którzy cenią sobie ducha przygody i naturę!
Dane techniczne
Silnik | |
Typ silnika | PMSM |
Waga / Zewnętrzna średnica silnika | 7.0 kg / 180 mm |
Szerokość silnika | 130 mm |
Maksymalna efektywność | 95,60% |
Chłodzenie silnika | Powietrzem |
Elektryczne podzespoły | |
Litowo-jonowa bateria | 60 V 32 Ah |
Żywotność baterii | 1000 cykli |
Wyświetlacz | Zintegrowany |
Czas ładowania | 2,5 – 3,5 godziny / 10 A |
Zintegrowane gniazdo USB | USB-2.1 A |
Prędkościomierz | Cyfrowy prędkościomierz LCD |
Oświetlenie | przednie i tylne światła LED |
Kontroler | |
Rodzaj kontrolera | X Version Sine Wave |
Rozmiary (wys. / szer. / gł.) | 240mm / 110mm / 50mm |
Maksymalna efektywność | 98,50% |
Tryby | ECO / SPORT |
Układ napędowy | |
Napięcie znamionowe | 60 V (DC) |
Znamionowa / Maksymalna efektywność | 6.000 W |
Znamionowy / Maksymalna moment obrotowy | 10.2 Nm / 39.00 Nm |
Moment obrotowy silnika | 35,40 Nm / 1.000 obr. / min. |
Prędkość obrotowa silnika | 5.400 obr. / min. |
Maksymalna efektywność | 97,80% |
Motocykl | |
Rama | 6061 T4 & T6 aluminiowa, waga 7,8 kg |
Długość / Szerokość / Wysokość | 1.870 mm / 780 mm / 1.040 mm |
Wysokość siedzenia | 840 – 880 mm |
Waga / Maksymalne obciążenie | 47 kg / 120 kg |
Kąt nachylenia | 45° |
Zasięg | aż 100 km (przy średniej prędkości 20 km/h, w zależności od terenu oraz wybranego trybu) |
Opony | obręcze 70 / 100 – 19″ / 19 x 1,4″ (przednie i tylne) |
Hamulce | 4-tłokowy hydrauliczny, śred. tarcze 203 mm (przód i tył) |
Maksymalna prędkość | 70 km/h |
Minimalny prześwit | 270 mm |
Rozstaw osi | 1.260 mm |
Zestaw napędowy | |
Przełożenie | 01:07,60 |
Główny napęd | Pas zębaty 8M CXA (Niemcy) |
Dodatkowego napędu | Łańcuch 420 |
Homologacja | |
Potwierdzona | Nie |
Prawo jazdy | nie jest przeznaczona do uczestnictwa w ruchu drogowym |
Gwarancja | |
Gwarancja | 12 miesięcy – obejmuje silnik, kontroler oraz baterię |
Rękojmia | 24 miesiące |