pojemność skokowa silnika |
49,9 cm3 |
średnica cylindra / skok tłoka |
39 mm / 41,8 mm |
zasada działania silnika |
jednocylindrowy Piaggio Hi-PER4, czterosuwowy, z katalizatorem i systemem SAS |
maksymalna moc silnika |
– |
maksymalny moment |
– |
rozrząd |
pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (S.O.H.C), 4 zawory |
smarowanie |
mokra miska olejowa |
zapłon |
elektroniczny |
rozrusznik |
elektryczny i nożny |
zasilanie |
– |
chłodzenie silnika |
powietrzem |
sprzęgło |
automatyczne odśrodkowe suche z podkładkami tłumiącymi |
skrzynia biegów |
automatyczna przekładnia pasowa CVT z regulatorem momentu |
paliwo |
benzyna bezołowiowa LO95+ |
rama |
samonośne nadwozie z blachy tłoczonej ze wzmocnieniami |
zawieszenie przód |
wahacz ze spiralną sprężyną i amortyzatorem (skok – 78 mm) |
zawieszenie tył |
pojedynczy amortyzator hydrauliczny (skok – 69 mm) |
hamulec przód |
hydrauliczny tarczowy 200 mm |
hamulce tył |
mechaniczny bębnowy 140 mm |
obręcze kół przód/tył |
stop alum. 2,50 x 12″/2,75 x 12″ |
opona przód |
bezdętkowa 110/70-12″ |
opona tył |
bezdętkowa 120/70-12″ |
długość [mm] |
1860 |
szerokość [mm] |
735 |
wysokość siedzenia [mm] |
790 |
rozstaw osi [mm] |
1340 |
pojemność zbiornika paliwa [l] |
7 l |
homologacja |
Euro2 |